- 30 juni 2011

Gud vad less jag blir när det är typ 40 grader i Sverige. Inte avundsjuk alls. Här är det 18 grader och regn. Kan ju i alla fall vara glad över att inte ha -20, det är ju ändå vinter här nu.

Idag var jag på skolan och ville börja grina när vi fick se förra terminens elevers arbete av samma projekt som vi gör nu. Alla var så sjukt bra. Så jag var tvungen att göra om allt i panik för imorgon ska vi ha möte med "kunden" (en av lärarna) och framföra vår design. Oj oj oj. Men jag har pluggat några timmar nu och stannade lite på skolan så jag fick rätt mycket gjort så jag känner mig i alla fall skapligt säker.

Ikväll är det Inside the human body då dom kommer att visa vad som händer i kroppen när en människa dör. Ja, det var en gammal gubbe som lät sig filmas när han dog, alltså en naturlig död. Sjukt, det måste jag se. Men samma tid är det My strange addiction då det är människor med helt sjuka beroenden. Typ som att sova med hårfönen, äta toapapper, äta krita, knoppra sårskorpor, ja allt möjligt. Blir till att flippa emellan. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0