- 28 juni

Hallå. Idag är det en tråkig och regning dag, inget är det som händer heller. Men nu har jag i alla fall laddat upp lite bilder från mobilen, är ganska säker på att jag glömde installations skivan till överföringsgrejset hemma hos mamma så jag ladda upp dom på fejjan istället och sen ner dom på datorn.

Så det blir ett litet bildregn med smått och gått här nurå.


Från när det var guiness rekord i saxofonister i Darling harbour. Förresten så tog dom rekordet, jag trodde ju inte det. Men dom var 900 nånting.


Vi kollar på saxofonister


Köpte fika på Starbucks och satte oss i hamnen




En bild från Sverige <3


Världens godaste choklad med mint i. Nästan så det slåt marabou faktiskt


Mattias tar en öl på taket


En fontän i Hyde Park, som jag satt och läste vid ni vet, den där dagen här i veckan som jag skrev om


Mattias i Darling Harbour efter att vi varit på bio


Jag vid en fin fontän


En bild jag tog när jag var på väg till skolan


En rätt dålig bild men där sitter i alla fall en/två aborginer varje dag och spelar didgerido. Går förbi dom varje dag efter skolan

Slut på bildregn för den här gången. Men nu ska jag bli bättre på att ladda upp här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0