- 22 juni 2011

Jag skulle skriva här för ett bra tag sedan om en dag då jag var på väg till skolan. Så gick jag bakom en kille i ungefär min ålder som höll på med sin mobil, sedan gick han in i en lyktstolpe. Haha. Alltså han gick rätt in i den med skallen först. Så tittade han sig omkring och då höll jag på att garva ihjäl mig. 

Idag hade vi CAD, vi har fått mäta upp hela vårat klassrum och grafikernas klassrum. Alltså en halv våning ungefär. Och sedan skulle vi bygga upp det i CAD. Jag blev typ klar idag. Och så skulle jag lägga upp lite bilder men blogg.se fungerar sällan på skolan. Så jag gör det nu istället!



Här har jag inte ställt in ljuset än så det ser inte så bra ut men det får duga.





På stolen i röda rutan satt jag när det här inglägget egentligen skulle skrivas.

Ganska skoj faktiskt, men skitdrygt emellanåt för man måste bygga alla bord och stolpar och allting själv så det ser ut som i verkligheten. Man får inte använda ett bord som redan finns för att det är runda stolpar istället för fyrkantiga typ. Jisses vilket pill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0