- 18 juni 2011

Igår sjöng jag och Mattias singstar, hur kul som helst. Sen tänkte vi gå ut men det slutade med att vi stannade inne. Så såg jag att The Amnityville Horror gick på tvn. Minns den som fan för vi kollade på den på min 15 (?) årsfest i Lillsjöhögen och den var hur läskig som helst. Men jag somnade innan den slutade.

Och nu sitter jag här igen, klockan 8 på morgonen, och Mattias sover. Jag tycker ändå det är bra att jag har ordning på dygnen. Det blir inte lika jobbigt att kliva upp på skolan då. 

Sen såg jag Ingelas kommentar på förra inlägget och blir lite rädd, har ju aldrig drömt att jag tappar tänder förut så det kanske stämmer? Undrar vad jag ska göra idag då. Mattias ska få sova för han jobbar 17-02 ikväll. Jag får väl hitta på nåt skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0