- The boy in the striped pyjamas

Har jag berättat att dom visar Wallander här på.. söndagskvällar tror jag att det är. Alltså svenska Wallander, inte remaken. Så visar dom den på svenska med engelsk text, har kollat på det nån gång för nostalgin. Men jag tror jag somnade, har aldrig kollat på det förr.

Nu ska jag kolla på The boy in the striped pyjamas. Jag tror att den handlar om andra världskriget, har hört att den är rätt bra. Eller så blandar jag ihop den med nån annan film men det lär ju visa sig.
Jag fick cravings efter rostat bröd nu igen, så jag googlade "stekt bröd" och det såg ju typ ut som rostat så jag gick på affären och sen stekte jag lite bröd.

Det slutade så här



Närå, det slutade så här



Rätt gött va? Nutella och banan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0