- Seg helg, men det gör inget

Jättetrist helg den här helgen alltså. Mattias har jobbat och jag har bara kollat på tv mest. Och pluggat lite. 

Vi ställde klockan på 10 igår för att vi skulle kliva upp i tid idag och planera, städa och ställa om oss inför skolan i veckan så jag inte är dödstrött. 

När klockan ringde klev jag upp och sa åt Mattias, sen satte jag mig och planerde litegrann, sa åt Mattias igen, gjorde lite research, sa åt Mattias igen, började göra lite skolarbete, sa åt Mattias igen, gjorde klart skolarbetet och sket i att säga åt Mattias igen. Sen vaknar han klockan 2, undrar vad klockan är, så berättar jag vad den är så säger han "oj, nää, sover bort hela dagen" sen somnar han om och vaknar klockan 3 igen. Haha. Men det är ju hans lediga dag och han är ledig imorgon också så han kan väl få sova ut lite. Bara det att han inte kommer vara trött i natt när jag vill sova.

Nu är han nere och handlar lunch, sen ska vi kolla på Carlifornication och hoppas på att vi får energi till lite städning senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0