- IKEA

Idag bestämde jag mig för att åka till IKEA, kände att vi behövde en våg. Det kanske mest var en ursäkt för att åka dit och äta köttbullar och köpa marabou. Mattias den latmasken stannade hemma så jag drog runt där själv, men det gjorde inget för jag tyckte det var rätt trevligt ändå.

Så hittade jag en matta som var perfekt till mitt kontor, precis en sån jag har letat efter, så det var ju hur bra som helst! 
Alltså jag köpte den ju inte såklart, men man måste ha riktiga möbler som man lägger in i papperarbetet och så. Skulle det vara på riktigt så hade man gjort samma sak, bara det att man också köper den.


Köttbullaaar

Kommentarer
Postat av: Ingela

Helt rätt ibland är det skönast att shoppa själv utan latmaskar. Jag däremot att ju hängt på innan du änns hunnit fråga om jag var i samma stad såklart :)

2011-07-24 @ 20:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0