- Hostel bokat

Jag har letat lite hostel som vi kan bo på när vi är på guld kusten och jag hittade ett som vi väldigt gärna ville bo på för det var bäst läge och bäst pris men när vi skulle boka på hemsidan så stod det att det inte fanns några rum lediga under typ hela september och oktober. Jag mailade ändå och idag snackade jag lite med dom och dom hade rum lediga! Så jag bokade direkt och fick till och med extrapris, 10 dollar billigare per natt, det blir omkring 1000 svenska kronor billigare för hela vistelsen, snacka om kap!

Nu längtar jag som fasen. Här hittade jag lite bilder, dåliga men ändå nånting.



Kommentarer
Postat av: ingela

hoppas ni kommer få det bra där,det är ni värda :)

2011-07-29 @ 14:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0