- Bokat semester biljetter

Tjaa. 
Idag hade jag världens sämsta dag på skolan, datorn stängde av sig 6 gånger och CAD programmet 3 gånger. Men lite fick jag gjort i alla fall men stack därifrån så fort vi slutade för jag var på så dåligt humör.

Kollade på Pretty little liars när jag kom hem så jag blev lite gladare och nu har jag och Mattias bokat biljetter till Guld kusten. Vi kommer vara där 12 nätter. Bestämde oss för att vara där nästan hela tiden efter jag slutar skolan tills vi ska hem för det är mycket aktiviteter där som vi är sugna på, dessutom är det varmare än i Sydney.

Men vårt flyg går ju från Sydney hem sen, så vi måste ändå tillbaka hit. Jag bokade biljetter så vi får sitta på flygplatsen i 7 timmar. Haha. Vågade inte ta några risker och med min tur blir säkert flyget från gk försenat.

Blev lite förbannad dock när vi hade valt biljetter och fyllt i alla uppgifter och skulle precis betala så stänger datorn av sig, Mattias var nära på att springa ner på stan och köpa en ny dator. Han stoppade sig dock när jag påminde om att vi i så fall kommer få leva med engelsk tangentbord när vi kommer hem. Så kanske man ska spara pengar när man ska på semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0