- Äntligen tillbaka

Tjena tjena mittbena. Äntligen är det fredag! 
Det hade inte kunnat vara skönare än idag alltså, eller jo om det inte var regnigt pissväder ute. Har varit sjukt trött både idag och igår och huvudvärk ända sedan jag gick till skolan imorse. Men nu får jag vila lite och äntligen är internet tillbaka! 

Jag har inte ens orkat ladda upp facebook de senaste dagarna. Ni kan inte fatta hur segt det är alltså, tänk er modem; den nivån på hastighet är det typ. Men när jag måste göra skoljobb eller sånt måste jag ha datorn och då får jag damp med mitt dåliga tålamod.

Idag ska jag streama 90210 som attan och ladda ner skitmycket film. Den här månaden har vi obegränsat internet, men det är så dyrt så vi kan inte ha det varje månad utan att behöva leva på vatten och bröd. 

Mattias jobbar dessutom dubbelpass idag så han drog 10 idag och kommer inte hem fören i natt. Tjejkväll med mig själv då.

Senare ska jag berätta vad vi gjorde i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0