- 4 juli 2011

Idag vaknade jag av att det var nån som stod utanför i korridoren och fipplade. Jag var helt säker på att det var någon som försökte bryta sig in hos grannen men jag vågade inte gå ut och kolla, främst för att jag var nyvaken och plufsig men också för att jag hade pyjamasen på mig och jag orkade inte direkt klä på mig för att kolla om ett inbrott försegick här utanför.

Istället bestämde jag mig för att göra så mycket ljud som möjligt så de fattade att någon var hemma. Eftersom att det är lika lyhört som i ett korthus här så räckte det med att smälla igen toalettdörren och spola så fattade dom vinken. 

Om det var ett inbrott på riktigt kommer vi aldrig få veta.

Den här veckan har jag ju production week men jag pluggade ändå idag i flera timmar. Är rätt stolt över mig själv för att jag har börjat med allt tråkigt pappersarbete i tid för en gångs skull. 
Sedan duschade jag så gick vi och handlade och nu ska vi äta tacos och kolla på Vänner. 


En bild från när vi åt frukost i London. Vet inte om jag har visat den här förut men det är så tråkigt att inte ha bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0