- 30 juli 2011

Hallå. 
Igår gick jag och Mattias ut och röjde på stan lite. Spelade biljard och grejer. Det var roligt att göra nåt annat för en gångs skull, känns som jag suttit i lägenheten och Mattias jobbat de senaste 15 helgerna ungefär. 

Idag när vi vaknade var det skinande sol, inte ett moln på himlen och 20 grader så vi gick och handlade tidningar och lite fika sen satte vi oss i Hyde Park. Kändes som det var sommar. Rätt gött väder för att vara vinter det vill säga. Jag hade bara leggins och t-shirt men svettades ändå. Äntligen lite nice väder.

Ikväll är Mattias ute och hänge med några grabbar, jag var inte så pepp på att följa så dom får ha grabbkväll medan jag läser lite bloggar och kollar på Pretty little liars.

Ville lägga upp några bilder från idag och igår men som vanligt är internet för segt. Försöker imorgon istället.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ibland är det bara skönt att ha en egen kväll,det hade jag med. Men passade på att rensa min garderob och städa alvas rum, så nu vrål äter jag chips innan Johan komme hem och jag måste dela med mig ;)

2011-07-30 @ 22:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0