- 26 juli 2011

Tjenis. 
Jag har kollat klart på alla säsonger av 90210 så jag behövde en nys serie att följa, googlade tjejserier och hittade Pretty little liars på ett forum, den rekommenderas starkt. Sjukt spännande och handlingen följer liksom genom alla avsnitt så det är inte så där att det handlar om en sak 3 avsnitt sen kommer nåt nytt. Drama thriller är det. Skitbra.

Ja men i alla fall så har jag en sak att berätta. Jag och Mattias har bestämt oss för att åka hem till Sverige nu när mitt skolår slutar i september. Det blev inte Billy Blue för att utbildningen som man kan tillgodoräkna mitt diplom på börjar inte fören i mars. Så jag kommer att ansöka till USA nästa år för en examen. Känns faktiskt otroligt skönt att komma hem.

Först ska vi dock åka runt lite här i Australien, eller i alla fall ta en liten semester i två veckor. Vi har lägenheten till sista september sen åker vi till Guld kusten och hänger där och biljetterna hem till Stockholm är bokade 10 oktober.

Nu vet ni våra planer då!



Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja, det kunde inte bli bättre för mig nu kommer du hem och jag kommer få åka till Usa :)

2011-07-26 @ 12:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0