- 22 juli 2011

Tja. Jag har inte direkt mycket att berätta, antar att ni inte orkar läsa mer om hur mycket det regnar här och hur mycket damp min dator har men det är faktiskt det enda som händer just nu. Det är inte direkt så att jag är den som är ute och hajkar och äventyrar i vanliga fall heller men.

Gick i alla fall på skolan idag även fast det öste ner för tredje dagen i rad. Kände att jag inte orkade vara hemma en hel dag. Och vad händer när vi sitter i klassrummet i frid och fröjd? Jo brandlarmet går igång och dom sätter igång med en brandövning. Bästa dagen. Hela skolan stod dyngblöta under en kvadratsmeters tak ungefär och väntade på att få gå in igen.

Mattias jobbar dubbelpass igen, 10-02, så jag är hemma själv hela kvällen. Jag ska nog bara göra skolarbete och titta på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0