- 19 juli 2011

Idag hade vi rendering på skolan, den här gången ska vi göra fyra stycken 2punkts perspektiv med olika sorters ljus. Så sjukt drygt att göra rendering för hand, men det måste man ju också lära sig. 

Sen efter skolan gick jag till Broadway och köpte en ny jobbskjorta till Mattias, han har bara en vit och den använder han varje dag på jobbet så den är typ grå nu med en hel del permanenta fläckar så det behövdes en ny. 

Gick runt där och fördrev tiden ett par timmar och letade lite pyssel och ploj grejer till mamma och Ingela men jag hittade inget. Köpte bara bearnaisesås för det är enda affären jag vet som har det, sen gick jag tillbaka hem. Då upptäckte jag att det börjat regna och jag, dumfan, köpte en 2 liters cola som jag var tvungen att bära på hela vägen hem så jag bröt ryggen. Smart att inte köpa den på affären på hörnet istället.

Aja, nu blir det 90210 tills Mattias slutar jobba.


Hunnit med 2 perspektiv hittills.

Kommentarer
Postat av: ingela

Oj,du skulle varit med oss era en vagn med packning och barn runt kolmården där det bara går uppför:-)

2011-07-19 @ 22:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0