- 11 juli 2011

Tjenis. Jag har inte skrivit på länge nu för att vi har nått vårat tak på internetet igen så det är inte ens värt att ladda upp blogg.se i 45 minuter för att sen berätta att jag har kollat på tv typ.

Men nu är jag på skolan i alla fall, och internet fungerar på min dator som det inte har gjort på en vecka typ. Man vet verkligen aldrig om det kommer fungera eller inte, den lever sitt egna liv den här datorn.

Har precis gått igenom med läraren hur jag ligger till och så där, i kontorsdesignen. Det går riktigt bra, känner att jag har det mesta under kontroll faktiskt. Men hon kollade min planritning som hon var så nöjd med förra gången men nu blev det ett jädra kladd. Hon ville typ ändra allt. Men jag tänker bara ändra en sak, för resten är jag faktiskt nöjd med som det är och hon kommer ändå glömma vad hon sagt till nästa gång. 

I övrigt är det skönt att vara tillbaka på skolan, få lite ordning på dagarna.

Internetet startar om på fredag så om ni inte hör nånting av mig fören dess så är det för att datorn inte vill koppla upp sig. 


En till gammal bild från flygplatsen i London.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0