- Tv-dag

Jisses vilken dag. Idag har jag ritat perspektiv hela dagen på skolan så jag fick nånting gjort i alla fall, till skillnad från igår då jag bara spelade på mobilen. Men ni skulle sett när jag kom fram imorse alltså, jag vet inte vad jag ska ta mig till med den här värmen. Får ju ta med ombyte nästa gång så jag slipper se ut som en påse svett. Eller börja åka buss! Gud vad skönt det skulle vara. Men att gå till skolan är den enda uns av motion jag får så jag kan inte börja ta bussen.

Eftersom att det har varit en sån lång och jobbig dag (fastän klockan bara är 14.12) så ska jag och Mattias kolla på En ängels tålamod och Solsidan resten av dagen. Han har nämligen inte sett Solsidan, är inte det helt sjukt? Världens roligaste ju.



Kommentarer
Postat av: ingela

Jag fick hela säsong 1 i julklapp av johan:-)

2011-01-14 @ 00:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0