- Träning

Idag gick jag och Mattias lite på stan och tittade i affärer, så bestämde vi oss för att faktiskt sätta igång med träningen så vi köpte lite träningskläder som andas så man inte ska svettas ihjäl i denna värme och gympaskor sen drog vi ut nyss i en timme. Först sprang vi runt hela parken (den är faktiskt stor) sen körde vi lite ställningen här ute, sit ups och sånt. Nu är vi svettiga och trötta men glada. Ska kolla på film och fundera på om man ska steka nån pannkaka, jag är assugen.



Här är våra nya matchande träningskläder. Min tröja och mina skor blev tillsammans bara 22 dollar vilket är 143 svenska kronor. Snacka om kap. Dessutom hade jag lite kvar från min julklapp så det betalade ungefär hälften. Lätt värt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men nu är jag impressed, gud vad duktiga ni är. Jaha det förstod man ju med en brudtärna som inte bara kommer vara brun utan också vältränad är det bäst att jag skärper mig ;) kram

2011-01-22 @ 13:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0