- Träna träna

Idag har jag och Mattias varit ute och sprungit igen. Vi bestämde oss för att bara springa idag och inte köra några styrkeövningar eftersom att vi fortfarande har träningsvärk sen sist. Men vi sprang i alla fall ett varv runt parken och sen gick vi ett varv. Eller jag gick ett varv och Mattias gick och sen sprang han halva typ.

När vi kom in så kollade vi hur långt det är runt den där parken och det är fasiken 1,8 km! Helt sjukt. Trodde aldrig att jag kunde springa så långt utan att stanna och andas, eller framför allt springa så långt utan att falla ihop och dö. Men det känns inte alls som att det är nära inpå 2 km. 



Nu sitter jag här och svettas och väntar på duschen. Sen ska vi laga tacos. Idag bestämde vi oss för att springa innan maten vilket var en jädrans dum idé med tanke på att det redan är 30 grader ute och sen när solen är uppe dessutom så blir man ju som en löpande svettfläck.

Kommentarer
Postat av: petronella

Vad ni är duktiga då :D! Saknar er jätte jätte mycket!

2011-01-25 @ 09:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0