- Torsdag

Ja idag blev det inget anime ska ni veta. Jag har upptäckt att jag blir mycket piggare efter skolan när jag slipper gå (eller så övertalar jag mig själv det för att ha en anledning till att ta bussen) så idag gick jag och Mattias och handlade sen gjorde vi i ordning vattenmelon, äpple och apelsin och lade oss i parken och solade och spelade kort. Sen direkt när vi kom in gjorde vi middag sen satte jag mig och gjorde skolarbete fram tills nu. Och nu ska vi sova. 

Snacka om produktiv dag!

Ska bara se ett avsnitt Death note innan jag somnar. 



Kommentarer
Postat av: ingela

Låter som en bra dag nu är klockan typ 5 hos dig ,på kanske är du morgon pigg så vi hinner prata innan jag går och lägger mig.:-)

2011-01-20 @ 19:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0