- Skolarbete

Nu har jag äntligen gjort klart skolarbetet för idag. Jag gjorde en FF&E i excel vilket är ett dokument där man samlar information om alla möbler, all utrustning och allt golv, tapeter, målarfärger och sånt där som man har i projektet. Rätt mycket att hålla reda på. Så måste man veta vissa speciella saker så jag har fått skickat mail till 6 olika företag om massa produkter och grejer. Träningsvärk i fingrarna nu typ.

Nä, ska gå ner till Mattias som spelar Super Mario och dra med han till affären, vi handlade aldrig utan jag satte igång med skolan direkt. Nu är klockan 18.00 här så det är dags att köpa nån middag.

Ni har väl inte ens vaknat!



Så här ser ett FF&E ut ungefär, i alla fall mitt

Kommentarer
Postat av: Ingela

Vad duktig du är :)

2011-01-11 @ 21:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0