- Översvämning?

Jag sitter just nu och försöker få ordning på lite skolarbete. Det är faktiskt helt okej. I natt drömde jag att det blev översvämning här i Sydney precis som det är i Queensland just nu. Alla var tvugna att evakuera staden och jag blev superglad för jag och Mattias fick åka hem till Sverige igen. Men lite tråkigare var ju att alla våra saker och kläder blev förstörda av vattnet. 

Jag tror att det berodde på att det regnade så mycket igår när vi skulle sova. Och vi har ju ett takfönster så det låter ungefär som att man sover i tält. Rätt mysigt. Just nu regnar det också, men tidigare idag så var det sol och hur varmt och skönt som helst.

Förresten så har filten som vi hade för takfönstret ramlat ner. Men vi klarar oss för Linnea lämnade kvar sina sovgrejer som hon fick på flyget, så nu har vi dom istället så blir det mörkt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0