- Onsdag

Nu är klockan halv 9 och jag är svintrött. Ska kolla på nåt avsnitt en ängels tålamod innan jag somnar. Jag längtar tills imorgon bitti för då ska jag äta yoghurt till frukost, det krävs inte mycket för att bli lycklig. Jag åt nyss tre kiwis också, efter den andra började det klias och svidas på läpparna och tungan, den tredje var lite av en pina att äta men god ändå. Vet att jag inte är allergisk, typ alla får väl så av kiwi? Och färsk ananas. 

Förresten så köpte vi frukt och avokado idag på Paddys market. Det kändes som en äkta marknad. Det var bara asiater som sålde så skrek dom "BANANAS BANANAS, DOLLAR TWENTY" hela tiden utan att hämta andan ens.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0