- Måndag

Jag ligger och spelar City Ville på Facebook. Det är väl förjävligt. Alltid kommer det nåt nytt man ska bli beroende av. Först var det Farmville sen Happy Aquarium och nu detta. Jag kan inte göra nånting fören jag har hämtat alla hyror och levererat varor.

Idag efter skolan mötte Mattias upp mig så gick vi på Starbucks och fikade lite fika/lunch. Sen gick vi och betalade hyran och så skulle vi gå till agenturen för att få en ny nyckel till vår postbox för den vi har fungerar inte. På vägen såg vi ett café som hade såna där macarons som alla älskar och jag var bara tvungen att köpa och testa. Och det var faktiskt hur gott som helst! 

Sen i alla fall när vi skulle byta nyckeln så visade det sig att det inte ens var rätt nyckel. Inte så konstigt att det inte fungerade. Nu ska jag ta mig ett redigt snack med Gwen när hon kommer hem.



Kommentarer
Postat av: jennifer

men du verkar ha ganska mycket otur emellanåt du.. ;)

hoppas bara att du har mer tur än otur hädanefter!

kram

2011-01-17 @ 11:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0