- Lunch i Willoughby

Idag var vi och åt lunch hos Margie och Wayne i ungefär fyra timmar. Det var hur mysigt som helst, vi fick lasagne och nån sorts sorbet cheesecake till efterrätt. Efter det tog vi bussen hem så satte jag igång med pluggandet på en gång så nu är jag klar för dagen. Fyfan, det är skola imorgon, så himla trist. Måste gå och lägga mig om ungefär en timme för att orka kliva upp.

Nu känner man att sommaren verkligen är här på riktigt. Så fort man går utanför dörren börjar det klibba på hela kroppen för det är så jädra kvavt och fuktigt i luften. Uscha. Men rätt skönt att ligga på stranden, om man nån gång drar sig iväg dit.

Imorgon ska jag Gwen och Mattias prova på ett gym som vi kanske ska börja på. Det är dock rätt dyrt men om man skaffar ett jobb ska det nog inte vara några problem. Dom har spa, pool och bastu. Det är väl det som lockar mest. Hehe. Som när jag hade badkort på badhuset för att jag skulle simma men när jag kom dit badade jag bubbelpool i tre timmar, åt en tallrik chickenbits och sen drog hem. Ingen träning med andra ord. 



Bild från nyår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0