- Lite sjuk ändå

Det blev inga ritningar idag, men jag har ju imorgon på mig också. Sen mår jag faktiskt inte så bra. Ni vet när man är sjuk så sitter man hemma och känner att fan jag är rätt frisk ändå, lite snuva skadar ju inte. Men sen när man drar på sig dojjorna och sticker ut så vill skaka ihop till en hög på marken och somna in. Så kändes det idag när vi skulle på broadway och handla mat. 

Men jag måste låtsas som ingenting för imorgon ska vi ju på lunch hos Margie och Wayne. Och man kan ju inte åka på lunch hos andra när man är sjuk och smitta ner dom. Men det dom inte vet har dom inte ont av. Hehe. Närå. Men jo. 

Nu ska jag läsa lite tidning tills Mattias har duschat klart sen ska vi se film och sova. Man kan inte sova utan film. Och det gör inget att jag somnar lite sent idag för jag kommer att vända tillbaka dygnet imorgon bitti vare sig jag vill eller inte eftersom att vi måste kliva upp i tid till bussen.


Tänkte jag skulle stoppa in lite orelevanta bilder i varje inlägg för jag orkar inte lägga upp alla på samma gång. Ska dock göra lite filmer och sånt. När jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0