- Linnea är borta :(

Nu har vi precis varit och lämnat av Linnea på flygplatsen. Det var hur sorgligt som helst och jag har haft hemlängtan hela dagen. Ville bara boka biljett och sätta mig på samma flyg som henne hem till kalla Östersund igen. Men det går ju inte. Vet inte vad det beror på, kanske just för att Linnea åkte hem eller för att jag har en sån ångest över att börja skolan igen på måndag.

Ikväll får jag och Mattias i alla fall ha varsin säng. Det är det enda positiva med den här situationen. 
Ska lägga upp bilder och lite sånt när jag inte är så blödig längre. Nu ska jag läsa bloggar och vänta på att Ingela loggar in på skype.


Nyårsmiddag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0