- Ledig imorgon

Imorgon är det Australia day vilket betyder att det är en public holiday så jag är ledig och det är dessutom ett enda stort tjohej i hela Australien imorgon. Det kommer nog bli roligt. Men man måste ändå ta det lugnt eftersom att det är skola igen på torsdag och då ska allt fixas inför presentationen på fredag av projektet vi har jobbat med sen typ början på december. Hujeda mig. Men efter det så är jag i alla fall ledig i hela två veckor! Snacka om slappt. Vad ska man göra då egentligen? Jobba på brännan.

Nu ska vi kolla på Killers och stanna uppe riktigt länge.

Eftersom att Linnea tycker att jag lägger upp för många festbilder på henne skulle jag lägga upp en lagom charmig bild på mig och Mattias istället men det gick inte så det blir ingen bild alls idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0