- Kackerlackor

Vi har legat och kollat på En ängels tålamod nu i flera timmar, vi har två säsonger så det räcker ett tag i alla fall. Jag vill ladda ner Svensson Svensson också men det får jag inte för Mattias. Gillar gamla godingar ja.

Just nu springer Nico, Gwen och Mattias runt med nån insektspray och försöker döda kackerlackorna ute på balkongen. Dom är svinstora och superäckliga. Tur bara att dom inte är inne i huset. Fast dom kan ju vara i väggarna typ, eller ventelationen. Det har jag sett på tv.

Appropå tv, det är ett jädrans tjat om översvämningarna här i Australien. Vet att dom har visat det i Sverige också men här är det faktiskt extremt. Det har varit om det hela dagen idag på alla kanaler. Och det är ingen översvämning här, så ni vet. Det är bara i Queensland, inte i Sydney.

Och just ja, en sak till, det är fett tråkigt att inte få kommentarer på bloggen! 



Linneas axel från juldagen, vi satt i skuggan och åt mat men ändå såg hon ut så här efteråt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har visst varit dålig på att skriva här,men usch bugs..stanna inomhus;-)

2011-01-11 @ 20:25:15
Postat av: nicke

tråkig blogg.......

2011-01-11 @ 22:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0