- Inte alls trött

Shit alltså, hur kommer det sig att hur trött man än är under dagen, typ så att man skulle kunna lägga sig på gatan med lodisarna och ändå sova som en stock i 12 timmar, så är man inte ett dugg trött när det är läggdags?
Jag ville sova en timmer runt sju idag men tänkte att det var lika bra att vänta så jag kollade lite på tv, spelade lite City Ville och sånt där, och nu är klockan 22 vilket är lagom tid för sängen men jag är förstås pigg som en lärka. 

Istället blir det första avsnittet i andra säsongen av Solsidan. Håller på att fixar hem det nu, vi kan ju inte se på fyran vi. Kollade ju nyss klart på hela första säsongen, det är helt sjukt roligt ju.



Skulle visa att jag är duktig och använder bettskenan som jag egentligen ska använda varannan natt men som jag inte använt på ett år. Men nu måste jag börja igen så inte tänderna flyttar sig nu när visdomständerna ploppar upp som ogräs. Men den syns ju inte direkt.

Kommentarer
Postat av: ingela

Men gud vad skönt,nu förstår jag tröttheten ligger i släkten..jag som hela tiden trott det var för att jag så gott som varit vaken varje natt minst en timme sedan alva kom;-)

2011-01-17 @ 19:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0