- Ingen Manly idag

Nu har vi klivit upp men vi bestämde oss för att inte åka till Manly idag ändå för jag flagnar som en gnu på ryggen och då vill man ju inte sola. Vi tar det nästa helg istället så går vi på stan idag. Vi ska köpa gympaskor till Mattias så ska vi försöka oss på att börja träna. Vi har faktiskt världens bästa park här utanför med träningsredskap och sen kan man ju bara springa runt litegrann. Herregud.

Så blev jag assugen på kladdkaka så här det första på morgonen bara för att jag gick in på facebook och såg att Alva och Ingela hade gjort det. Så nu måste vi köpa ingredienser till det också.



Kommentarer
Postat av: Linnea

Varför visar du bara massa fyllebilder på mig hela tiden? :P

2011-01-22 @ 15:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0