- Ingen bio idag

Om ungefär 11 minuter kommer en film från Australia day.

Ikväll hade vi tänkt gå på bio, jag ville se Harry Potter eller Gullivers resor men ingen av dom visades idag så vi får försöka hitta på nåt annat. Kanske lägga oss tidigt och åka till Manly imorgon om det är fint väder. Annars vill jag gå på stan och köpa högtalare så att man inte behöver sitta knäpptyst för att höra musiken på datorn och stampa takten med foten för att få någon typ av basliknande ljud.



Ett smakprov på vad som komma skall.

Kommentarer
Postat av: petronella

Haha jag ser mig dig framför mig sitta vid datorn huvudet jätte nära för att höra ljudet och sitter och tok stampar och håller takten gunga med hela kroppen till musiken som knappt hörs:D

2011-01-29 @ 00:49:11
Postat av: petronella

Kanske blev konstigt skrivet men jag tok garva för mig själv när jag läste det där om musiken som du skrev :D

2011-01-29 @ 00:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0