- Hyams beach

Shit vilken dag! Vi drog härifrån runt 11 och då var det rätt molnigt men när vi kört cirka en timme så var det inte ett moln kvar på himlen och så var det resten av dagen. 
Stranden var hur fin som helst och vi körde genom buschen och stannade även i en liten gullig by. Jag ska visa bilder och sånt sen men jag hade inte med mig kameran så jag måste få Gwens bilder.

Idag var också första gången jag badade sen jag kom hit. Vi hoppade i vågorna mest hela dagen. Det går inte att beskriva hur härligt det var men nu kände man verkligen att man var i Australien. Sånt här får man göra oftare.

Mattias körde hela vägen hem också, han var superduktig.



Bild från stranden, från google

Kommentarer
Postat av: jennifer

låter otroligt skönt!

2011-01-17 @ 10:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0