- Godmorgon

Både jag och Mattias är vakna och klockan är 6.30. Underbart. Jag vaknade av mig själv klockan 6 och kunde inte somna om. Vi gick faktiskt och lade oss 22 igår precis som det var sagt. 

Jag låg här i sängen och drog mig lite i en halvtimme eftersom att jag kände att det var för tidigt att kliva upp. Då såg jag att Mattias satte båda händerna i luften och skakade, så frågade jag vad han gjorde. Då berättade han att han hade drömt att hans mamma hade kommit hit och så spelade dom Super Mario på Wii men hon dog för hon visste inte hur man flög. Så han skulle visa henne. Och flyga gör man genom att skaka dosan, haha, så det var det han hade gjort. Gulligt.

Nu ska jag ner och äta frukost, idag ska Mattias leta jobb.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0