- Första januari

Hej! Har precis kommit hem nu. Tänkte göra värsta julfilmen med klipp och bilder från juldagen och julmusik och allt men när jag hade gjort allt (utan att spara) så laggade movie maker så jag sket i att göra om det. Sen gav hela datorn upp så jag sket i att göra ett inlägg också. Klarar inte av sånt där jävulskap.

Men vi var i alla fall på Star bar ikväll och det var sjukt roligt. Ska berätta mer imorgon. Nu är klockan 04.16 så vi ska kolla på Glee sen sova. Men okej. Jag berättar lite tills Mattias har rökt klart på balkongen, han har ju ingen snus så den jäveln har börjat röka som en tok.

Det började med att vi mötte upp med en kille från Nya zeeland så gick vi till en pub där Andy och hans kompisar var , sen skulle vi gå till Three monkeys men det kostade pengar så vi gick till Star bar istället och där kom alla in UTOM JAG. Jävla fan. Dom sa att jag var för full men jag var inte det, jag var spiknykter. Och jag lovar, jag var faktiskt det. Så släppte dom in alla mina kompisar, även killarna, utan att säga att dom var för full. Jag blev så jävla förbannad, vad har vakter emot mig egentligen? 

Men vi väntade i alla fall utanför på att dom andra skulle komma men då pratade vakterna med nån annan vakt och pekade på oss och då sa han att vi kunde komma in. Så sa han den andra "take it easy with the drinks tonight" så sa jag "EEEH YES I WILL!!!!" så sa han typ "ta det lugnt jag försöker bara hjälpa" så sa jag"YEAH FUCK OFF" sen gick vi upp och söp som fan, närå. Men jag var jävligt sur där ett tag. Men det blev kul till slut och på slutet spelade vi biljard och jag fick ner två kulor! Plus den vita men det gills ju inte. Fattar ju alla.




Jäklar vilket inlägg det blev ändå nurå.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0