- Försov mig

Nu fick man lite kommentarer åtminstone! Det var trevligt. Speciellt Nickes, men han är inte så kul han heller. Jorå, närå.

Idag försov jag mig en timme fast jag kom ändå i tid till skolan, om ni räknar på det lite så upptäcker ni att jag var jädrans snabb på att spurta dit. Men jag var inte så snygg när jag kom fram. Det var si så där 30 grader och jag drog på mig jeans och gympaskor i all hast i morse. Sen hade jag gått ner 5 kg i vätska kan jag lova. Så var jag alldeles röd i ansiktet men alla trodde att jag var solbränd, det är livet det.

Ikväll kommer jag i alla fall somna gott i god tid. Vill ju bara falla i dvala redan nu.



Mattias, Promoe, Jag och Linnea

Kommentarer
Postat av: ingela

Efter den här bilden ska jag aldrig klaga på johans 4 dagars skägg,äckligt;-)

2011-01-12 @ 18:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0