- Death note

Men lyssna på det här då. Inte nog med att jag har börjat spela CityVille (och Mattias fick mig att börja) utan nu har jag dessutom börjat kolla på Anime (också tack vare Mattias). Just nu håller vi på att ha ett marathon med Death note. Jag har aldrig varit förtjust i sånt där trams men jag kollade på ett avsnitt och det är faktiskt bra. Det är lite som en kriminalserie och sånt gillar ju jag, att det är tecknat och på japanska får man ju ha överseende med.

Men i alla fall, just nu är vi i det avsnittet då poliserna träffar L för första gången och vad är det jag inser? Jo, för tre år sedan fyllde min syster 18 år och hade en anime-fest där alla var utklädda till nån i en anime serie och jag visste förstås inte vad nån av dom var men nu såg jag precis att Leif föreställde L i Death note! Minns till och med att Jim tog kort på honom när han satt så där konstigt i soffan och låtsades dricka te. Tänk att jag kommer på det nu, efter så här lång tid.



Kommentarer
Postat av: carro

Awsome, kolla naruto och bleach med dom e super bra:D

2011-01-18 @ 17:33:29
Postat av: Lisa Olsson

heej madde^^ long time no see. vill kommentera att death note nog är en av de allra bästa serier jag sett, alla kategorier. galet bra. sedan kan jag hålla med om naruto även om det är en helt annan sak. men har nog inte sett så mycket mer än dom 2^^.

2011-01-24 @ 00:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0