- Chiliconcarne

Nu har vi precis bakat chokladbollar och snart ska jag gå ner och kolla på Troja med Mattias och Gwen. Imorgon drar vi till stranden klockan 10 så då måste det bli en tidig kväll ikväll. 

Vi lagade chiliconcarne också. Det blev asgott men kanske lite för mycket chili. Jag fick i alla fall lära mig en Gudmundsson-tradition då man tar mjukt bröd med ost och smör och lägger på tallriken sen har man chiliconcarne över. Hur gott som helst. Jag brukar förstås ha bröd till men jag brukar inte hälla maten över så där och äta med kniv och gaffel, det smälte så gött.

Jag har bara varit ut två gånger idag men jag har ändå hunnit svettas bort 2 kg. Såg att Ingela hade skrivit att det var -15 hemma i Sverige. Det låter inte så dumt faktiskt. Jag saknar vintern lite, det är så mysigt när det är mörkt och snöar. Men jag vet att jag skulle gilla det typ 2 veckor och sedan längta till sommaren så jag har det rätt bra ändå.



Maten ser lite ut som nåt en hund spytt upp, men låt er inte luras.

Kommentarer
Postat av: ingela

Själv av man kall frys pizza från coop ,charmen med barn som ska bajsa just när man ska äta;-)

2011-01-15 @ 20:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0