- Carro 21år

Idag fyller min syster 21 år. Herrejisses vad tiden går fort alltså. Man önskar ju ibland att man var liten igen. Men när man var liten så önskade man att man var stor. Jag hade en kassaapparat som jag älskade och i våran hall hade jag sparat massa mjölkpaket, tvättmedelpaket, ketchupflaskor och annat rat som jag ställde upp på hyllor och lekte affär. Jag satt där och väntade på att Carro eller mamma skulle komma förbi och köpa nån påse Ahlgrens bilar eller så medan jag längtade efter att kunna handla mjölk på en riktig affär med riktiga pengar. Nu väntar jag tills allt i kylen är slut innan jag orkar dra mig iväg till affären. Det är ju helt sjukt jobbigt att handla mat.

Grattis syster! Slänger upp en vacker gammal bild som jag säkert redan har lagt upp minst tre gånger. Men jag har typ ingen annan på henne.




Kommentarer
Postat av: carro

haha. tack så mycket

2011-01-08 @ 18:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0