- Att åka buss

Haha, lite blandade reaktioner av föregående inlägg märker jag. Ena systern tycker att det är skitbra att jag börjat kolla på anime och rekommenderar övriga serier i samma genre medan den andra sätter ner foten. Men jag har faktiskt sett tillräckligt av Sydney nu så film är typ mitt liv! Förutom på helger när man har tid att åka nånstans då :)

Idag var förresten första gången som jag tog bussen till skolan. Men jag skulle ha med mig datorn och den väger ju som sagt 3,5 ton så om jag skulle bära den plus alla andra saker skulle jag få permanent ryggskott. Därför blir det buss imorgon också. Rätt skönt ju. Och idag gick det skitsnabbt på skolan för vi jobbade med photoshop hela dagen. SkönT.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0