- Allt möjligt

Jädrans vad jag bloggar nu alltså. Men så blir det när man ska sitta vid datorn och plugga, så kollar man facebook, mailen, läser bloggar, ja allt utom att just plugga. Nästan så att man går in på lunar storm till och med. Tillsist har man ju bara att skriva blogg kvar, för det kan man ju göra hur många gånger som helst.

Jag har i alla fall gjort rätt mycket på skolarbetet. Ska bara rita lite planlösningar och grejer sen har jag gjort ungefär 80%. Mattias ligger här bredvid och små fnissar åt Bingo Rimérs bok. Jag tror att vi snart ska gå ut och handla. Kan inte ligga i sängen hela dagen ju.

Förresten sitter min fökyldning i öronen nu, jag hör nästan ingenting för det är lock som tusan. Lite sitter i näsan också. Men det är faktiskt rätt skönt för Niko håller på att spela musik på högsta volym i andra rummet, och han har rätt underlig musiksmak. Ena stunden spelar han hårdrock, sen 50-tals klassiker, sen RnB, sen opera (kanske inte), sen gubbrock. Ja, det låter ungefär som grönsakssoppa. Skönt då att man har ofrivilliga öronproppar.



Linneas sista måltid i lägenheten. Allra sista blev kina mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0