- Vad jag saknar

Jag tänkte berätta alla saker som jag saknar med Sverige och framför allt Östersund. 

  • Linnea, Lisa, Mårten, Manuel, Niklas och resten i gänget
  • Pizza på Via Grande
  • Pizza på Pizzaland
  • Kebab på Via Grande
  • Kebab på Kebab City
  • Kebabrulle på Daffys
  • Sallad på Daffys
  • Sallad på Ragnars
  • Sallad på Via Grande
  • French Hot dog på Raggarn
  • Lösviktsgodis
  • Fil med rostade mackor
  • Hårdbröd
  • Ost
  • Snö
  • Skidor
  • Edsåsdalen
  • Mamma, Ingela, Alva, Carro
  • Pappa, Vincent, Ida och resten av familjen
  • 118100 (Saknar inte att jobba, men jag hade i alla fall pengar)

Vadå, jag tänker inte bara på mat i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Nä, nu är man lite irri, typ näst näst sista plats jag och Alva, du måste ha skrivit listan fel ;)

2011-02-10 @ 12:22:03
Postat av: petronella

Skit Madde, saknar du inte mig? ;O Jag saknar ju dig! ;)

2011-02-10 @ 22:23:41
Postat av: Loke

Jag och Petronella kan bilda förening.

2011-02-12 @ 17:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0