- Tumör

Jag har en knul bakom örat som jag tror är en tumör. Och idag när jag hade huvudvärk var jag ungefär 99% säker. Men jag kan ju inte gärna dra till doktorn och sedan visar det sig att det är en finne typ. Men det måste vara en jävel till finne i så fall, den är stor och hård och gör ont om jag trycker på. Det här kanske är lite to much information för er men var glad att jag inte lade upp en bild istället.

Jaja, man får väl bara vänta och se. Problemet är bara att jag har haft den i nåt år och jag fattar inte var den kom ifrån.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Du kanske ska gå till doktorn,tänk om du blivit biten av något? en spindel???skynd till doktorn

2011-02-23 @ 12:55:39
Postat av: petronella

jag har också haft en knöl bakom örat, jag sa att jag hade cancer bakom örat så gick jag till skolsyster och hon sa att det inte var nå farligt om den inte växer. Så du kan ju vänta några dagar och om den inte försvinner så kan du ju gå till doktorn ;) <3

2011-02-23 @ 17:04:20
Postat av: Loke

Okej, du har haft den i nåt år? Så länge har man ju inte finnar. Se till att du är försäkrad innan du går till doktorn bara... för är det nån hemskt så kan det ju lindra om man badar i lite pengar i alla fall...

2011-02-26 @ 17:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0