- Tisdag

Igår bestämde jag mig för att jag skulle göra en gammal hederlig torsdags-middag idag. Skitsamma att det är tisdag. Därför gick jag nyss på broddan (broadway) och köpte ärtsoppa och ingredienser till pannkaka. Alltså jag har bara ätit ärtsoppa en gång och det var hemma hos Mattias och det var supergott. Det ser ju ut som nåt katten spytt upp dock men jag kollar ändå på tv när jag äter och inte på maten.

Idag hade jag till och med ställt klockan på 11 för att jag skulle kliva upp i normal tid och hinna kolla på Ellen klockan 12 men då satt Nico och kollade på nån annnan kanal så jag gick och lade mig igen och vaknade en timme senare. Sen har jag bara kollat på film. Men jag har slutat fått dåligt samvete över det nu, jag gör ändå vettiga saker som att söka jobb och sånt mellan varven.

Film, melon och kiwi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0