- Tisdag

Idag vaknade jag av att det spöregnade så tänkte jag att jag skulle skippa skolan, orkar liksom inte blaska runt i regnet, men sen var jag ju redan vaken så det var lika bra att gå. Och tur var väl det för det var riktigt roligt idag. Vi ska göra ett skyltfönster, eller vi ska designa ett skyltfönster, till varlfri produkt.

Sen när jag kom hem skulle jag och Mattias kolla på Eat pray love men jag somnade i typ två och en halv timme så nu kommer jag ju inte kunna somna i natt igen. Men fan vad skönt det är att komma hem och sova.

Appropå Mattias jobb, det var ett jädra skitjobb då han bara fick provision men var tvungen att åka typ 5 mil och betala resorna själv och var dessutom borta typ 12 timmar om dagen. Så nu letar han ett nytt jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0