- Städat klart

Nu har jag städat upp röran. Väldigt skönt. Men nu har jag ingenting att göra fören det är dags att laga middag. Jag ska nog kolla på lite kök och grejer eftersom att det är det vi ska designa nu i skolan. Vi hade den lektionen idag och då kom jag på exakt hur jag vill att det ska se ut så jag tror att det kommer bli så jävla bra. 

Men i alla fall. En annan störig sak. Det är några här i huset som har kommit på att det är onödigt att köpa eget internet när det går att tjuva på andras så nu sitter det alltid nån ute i korridoren. När man går till skolan på morgonen, när man kommer hem från skolan och sent på nätterna. Alltid nån och ibland cirka 7-8 stycken. Fett störigt. Vi fattade ingenting när det plötsligt var en hop med brudar som satt där en dag så vi frågade vad dom gjorde där. Tur att vi har lås på vårat internet.



Så här kan man ju inte bo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0