- Sjuker

Hejsan. Det blev inte direkt sämre med förkyldningen men det har inte blivit bättre heller. Just nu ligger jag och läser bloggar men jag är helt täppt i höger näshål, ni vet när man varken kan snora in eller ut. Men det rinner ändå så jag måste ha en papperstuss i för att få stopp på skiten.

Förresten är jag så sjukt sugen på fil. Jag skulle kunna döda för ett glas med fil och rostade mackor just nu. Men det finns inte fil här. Svensk yoghurt skulle också gå bra, yoghurten som finns här smakar inte alls likadant. Jag älskade den när jag först kom hit men nu är jag sjukt less, så är det i en låda också vilket är jävligt opraktiskt. Tar ju evigheter att sleva upp en skål till frukosten. Nä fy fan, tacka vet jag svenska mejeriprodukter, dom är det ordning på.

Jag kan i alla fall trösta mig med att det här nog kommer att bli en kortvarig förkyldning, när jag får ont i halsen och blir snorig på samma gång går det oftast över efter nån dag. Värre är det när jag först får ont i öronen, sen halsen och sen blir snorig. Då tar det veckor att bli frisk typ.


Kommentarer
Postat av: pappa

Hej! du tål nog inte att va lyxhustru,skämtosido...Här uppe är det bara bra.Alla hälsar!kram pappa...

2011-02-24 @ 18:16:26
Postat av: jennifer

staffan läser faktiskt din blogg nästan varje gång han är inne på datorn! :)

och det gör jag oxå, intressant och roligt juh! ;)

saknar dej

2011-02-26 @ 01:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0