- Roomie-night

Nu har Mattias kommit hem från första dagen. Han sålde 3 stycken vilket tydligen är bra för första dagen, man brukar sälja 0-1 stycken första dagen. Så man har ju hopp om att det kan gå bra.

Eftersom att jag och Nico har suttit inne hela dagen typ var vi båda sugen på att dra ut lite. Mattias var också sugen men Gwen var inte det, båda jobbar imorgon. Men vi drar med Gwen ut också så blir det roomie-kväll. Snart åker ju Gwen :(

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och noppar ögonbrynen. Försöker få Johanna att svara på facebook så hon kan gå in på min spotify så den blir inställd på sverige igen för jag kan inte använda den här annars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0