- Regnig dag

Idag var det världens tråkigaste dag, det har bara regnat och vi har inte gjort annat än att spela wii och tittat på tv. Så somnade vi två timmar på soffan så jag är jätte pigg men Mattias har redan somnat. Inte klokt vad han sover mycket nu alltså.

Så var det ju Gwens "sista" kväll ikväll men hon ville inte alls gå ut, inte Riky eller Nico heller, tråkmånsar. 

Så nu vet jag inte alls vad jag ska göra. Kolla på en film till troligtvis.



Just nu. 
Måste väcka han nu ändå. Han har somnat med kläderna på. Så måste han borsta tänderna. Han andas ut rätt i mitt fejs så det luktar gammalt chips.

Kommentarer
Postat av: Loke

En riktig beauty and the beast bild.. och vilka vita tänder du har sen, man gratulerar man gratulerar

2011-02-12 @ 17:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0