- Produktiv torsdag

Idag har jag haft en produktiv dag. Först gick jag och handlade och sedan bakade jag en cheesecake. Frusen. Man var tvungen att vispa äggvitan tills den blev fast och sedan vispa grädde. Efter det hade jag träningsvärk så jag var tvungen att titta på Hellcats och Jersey shore resten av dagen.

Men jag och Mattias var faktiskt ute och sprang också. Och jag fixade även en present till Mattias på alla hjärtans dag. Svindyr men jag är superexalterad! Längtaaar.

Nyss skulle jag kolla på Jersey shore och använda Gwens hörlurar (mina är sönder) för att Mattias ska sova men jag hade på högsta ljudet på datorn och högsta ljudet på VLC så min hjärna hamnade i chock. Den har inte tagit sig ur ännu kan jag säga. Som tur är så klarade sig iaf hörlurarna.



En gammal bild på när jag äter lökringar. Hungry Jacks har världens godaste lökringar och strips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0